(Overbooking) Úmyslné nebo chybné potvrzení více rezervací než je počet sedaček v letadle.
b_link | |
...několikrát jsem cestovku upozornila, že máme s sebou malé dítě a astmatickou babičku které půl-kilometru to dosti prudkého kopce vůbec nedělá dobře. Právě z tohoto důvodu jsme si vybrali ubytováni u moře... Místo toho musíme sedět a čekat jestli se nám někdo neozve a jestli naši situaci vůbec bude někdo chtít řešit |
|
b_link | |
Dobrý den, Prosím o radu, možná už někdo takovou situaci zažil, nebo ví jak se má postupovat. Koupili jsme si zájezd to 3* apartmánů 100m. od moře na Chalkidiki. Včera jsme přiletěli a zjistili, že kvůli překnihovaní jsou naše apartmány obsazené. Místo nich nás ubytovali ve 2* apartmánech které jsou na kopci a mnohém dál (google maps udává 350m., ale ve skutečnosti je to minimálně 500). Delegátky na místě nám řekli že jelikož je sezóna, musíme tady zůstat a spokojit se s tím kam nás šoupli a pokud nejsme spokojeni, že to máme řešit s CK v ČR. Samozřejmě že jsme ihned volali do CK v ČR a slíbili nám, že se ozvou. Neozvali se. Volali jsme několikrát. Načež nás poprosili abychom jim nevolali, že zavolají sami. Ale zatím nic. Delegáti nám ale řekli, že není žádná šance že by nás ubytovali jinde protože je absolutně všechno obsazené z důvodu sezóny a svátků. Co se dá v takové situaci dělat? |
|
||||||||||||||